Positiiviset uutiset ensin:
Askartelin polkupyörän pinnoista kätevät työkalut mittariston vetämiseen ulos. Korjauskäsikirja olisi varmasti auttanut, sillä aikaa meni hapuillessa oikeaa vetokohtaa mittaristosta. Kun se löytyi, paksut hanskat käteen ja reilusti voimaa samalla molempia puolia ulospäin vetäessä.
Tästä huolimatta meinasi hiki tulla ja sormet hellänä vetämisen takia.
Parit liittimet sitten aukeavat ilman voimaa ja mittari liukuu ohjauspyörän ja kojetaulun välistä pois.
Palanut polttimo oli keskimmäinen matkamittarin 1,5 W polttimo. Onneksi edellinen omistaja oli jo ostanut polttimon ja vain asennus puuttui.
Saksalaisella laadulla myös mittariston takaosassa kaikkien polttimoiden paikat ovat seikkaperäisesti merkitty oikeilla indikaattoreilla.
- jälkitarkistus ok eli auto on leimattu
- mittariston polttimon vaihdossa ei tarvita työkaluja
Huonot
- mittariston irroitus vaatii erityistyökaluja sekä
- voimaa
Askartelin polkupyörän pinnoista kätevät työkalut mittariston vetämiseen ulos. Korjauskäsikirja olisi varmasti auttanut, sillä aikaa meni hapuillessa oikeaa vetokohtaa mittaristosta. Kun se löytyi, paksut hanskat käteen ja reilusti voimaa samalla molempia puolia ulospäin vetäessä.
Tästä huolimatta meinasi hiki tulla ja sormet hellänä vetämisen takia.
Parit liittimet sitten aukeavat ilman voimaa ja mittari liukuu ohjauspyörän ja kojetaulun välistä pois.
Palanut polttimo oli keskimmäinen matkamittarin 1,5 W polttimo. Onneksi edellinen omistaja oli jo ostanut polttimon ja vain asennus puuttui.
Saksalaisella laadulla myös mittariston takaosassa kaikkien polttimoiden paikat ovat seikkaperäisesti merkitty oikeilla indikaattoreilla.
Valmis. Nyt näkee iisimmin matkamittaria ja kaikkine räpellyksineen otti 45 minuuttia aikaa.
Kommentit
Lähetä kommentti