Hiljaiselon jälkeen löytyi tuttava piiristä kevyesti kolaroitu mersu. Autoon oli tullut oikeaan etukulmaan tolppa kolme vuotta sitten ja sen jälkeen osat oli purettu ja jäänyt seisomaan lämpimään talliin konepelti avoinna. Kuten kuvista näkee, auton vauriot olivat suhteellisen pienet.
Auto sijaitsi about 75 kilsan päässä, joten kovan kaupanteon jälkeen päästiin sopimukseen hinnasta ja trailerilla auto noutamaan. Markkinoilla oli muutama melkein samanlainen auto: 750 € olisi ollut yksillä renkailla ruostevaurioiden vuoksi hylätty kappale ja noin 1600€ katsastettu n. 330 tkm ajettu auto (johon oli juuri tehty vaihteistoremppa). Tämä mersu on pinnoiltaan kukkiva ja parit lisälommot saivat kauppahinnaksi 400 € kahdella rengassarjalla.
Seisonta-aika näkyy pölystä pinnassa sekä hajallisesta akusta. Nurkista löytyi vanha Fordin akku, jolla suureksi yllätykseksi auto lähti käyntiin. Tankissa näytti olevan 30 litraa vanhaa bensiiniä eikä luojan kiitos seisonta aiheuttanut ongelmia toimivuudessa. Menomatkalla ostin reilut 40 litraa uutta bensaa tankiin sekoittumaan vanhojen kanssa. Rav4 koki elämänsä kovimman vetotehtävän noin 2100 kg:n taakan muodossa. Onneksi tie oli suht tasainen tosin muutamat mäet ajettiin läppäpohjassa 70 vauhdissa all in periaatteella.
Kotipihassa mukavasti vanha akku hajosi ja kaapeleiden kanssa auto käyntiin tallia kohti odottelemaan korjaamista.
Auto sijaitsi about 75 kilsan päässä, joten kovan kaupanteon jälkeen päästiin sopimukseen hinnasta ja trailerilla auto noutamaan. Markkinoilla oli muutama melkein samanlainen auto: 750 € olisi ollut yksillä renkailla ruostevaurioiden vuoksi hylätty kappale ja noin 1600€ katsastettu n. 330 tkm ajettu auto (johon oli juuri tehty vaihteistoremppa). Tämä mersu on pinnoiltaan kukkiva ja parit lisälommot saivat kauppahinnaksi 400 € kahdella rengassarjalla.
Seisonta-aika näkyy pölystä pinnassa sekä hajallisesta akusta. Nurkista löytyi vanha Fordin akku, jolla suureksi yllätykseksi auto lähti käyntiin. Tankissa näytti olevan 30 litraa vanhaa bensiiniä eikä luojan kiitos seisonta aiheuttanut ongelmia toimivuudessa. Menomatkalla ostin reilut 40 litraa uutta bensaa tankiin sekoittumaan vanhojen kanssa. Rav4 koki elämänsä kovimman vetotehtävän noin 2100 kg:n taakan muodossa. Onneksi tie oli suht tasainen tosin muutamat mäet ajettiin läppäpohjassa 70 vauhdissa all in periaatteella.
Kotipihassa mukavasti vanha akku hajosi ja kaapeleiden kanssa auto käyntiin tallia kohti odottelemaan korjaamista.
Kommentit
Lähetä kommentti