No niin osat pois, kesto oli tasan 15 minuuttia.
Samalla kun odotteli maalien ostamista tuunasin muita osa-alueita pösöstä kuntoon. Ensinnäkin liimasin Sikalla pellin palat yhteen varmuuden vuoksi, jottei itseporaavat ihan heti ainakaan lähtisi irti.


Kyseessä kun on pösö, vikoja oli muitakin jo valmiiksi ja kaikki sisältyivät hintaan. Näistä esimerkkinä rekisterikilven valon lasin/muovin rikkoutuminen (jälleen sikalla kiinni) ja toisena pyyhkijän sulan vaihtaminen uuteen, edellisestä oli jäljellä kartiorengas. Kartio lähti mukavasti ulosvetäjällä ja taas suditaan hyvin sujuvasti uudella varrella + sulalla.
Viimeisinä kohtina aktiivihiilisäiliön kunnostaminen luovuttajasäiliöstä otetuilla osilla sekä sisälokasuojan repeämän korjaaminen kätevästi alumiinilla ja isoilla apiko-liittimillä.
Laitoin jälleen Sikaa myös alumiinin ja lokasuojan väliin, jotta pysyy varmasti paikoillaan.
Tuunauksien jälkeen aloitin pientä tasoitustyötä Wurthin kaksi komponenttipakkelilla. Aiemmista tasoitteluista on kyllä mennyt tovi, mutta aineet sekaisin ja eikun tasoittelemaan. Aloitin tasoittelun poistamalla huolellisesti vanhat maalit ja tosiaan olin jo aiemmin enemmän tai vähemmän hienosti oikonut konepellin reunan "riittävän hyväksi" Motonetin hienolla kolmen kympin oikomissarjalla.

Ohessa muutama kuva useammasta tasoituskerrasta. En alkanut hienostelemaan millään hiontapohjilla vaan tekniikalla "riittävästi pakkelia ja sitten hionta päälle oikeilla karkeuksilla" tulee riittävän hyvää tähän autoon.
Pakkelointien jälkeen putsasin uuden lokarin ja maskin palasen tärpätillä ylimääräisistä aineksista odottamaan pinnoitusta.

Samalla kun odotteli maalien ostamista tuunasin muita osa-alueita pösöstä kuntoon. Ensinnäkin liimasin Sikalla pellin palat yhteen varmuuden vuoksi, jottei itseporaavat ihan heti ainakaan lähtisi irti.




Laitoin jälleen Sikaa myös alumiinin ja lokasuojan väliin, jotta pysyy varmasti paikoillaan.


Ohessa muutama kuva useammasta tasoituskerrasta. En alkanut hienostelemaan millään hiontapohjilla vaan tekniikalla "riittävästi pakkelia ja sitten hionta päälle oikeilla karkeuksilla" tulee riittävän hyvää tähän autoon.
Pakkelointien jälkeen putsasin uuden lokarin ja maskin palasen tärpätillä ylimääräisistä aineksista odottamaan pinnoitusta.

Kommentit
Lähetä kommentti