Zinkkiä levi joka suuntaan, minkä vuoksi karhensin vanhoja kotelon alustamassoja ennen kotelonsuojan ruiskuttamista parantamaan tartutaa.
Alhaalla näkyy kuva zinkkisprayn sekä kotelonsuojan ruiskuttamisen jälkeen. Laitoin kotelonsuojaa 3-4 kerrosta yhteensä noin 8 desilitraa.
Yllä olevat kaksi kuvaa pyöränkotelosta kotelonsojan sekä toisessa alustamassan ruiskuttamisen jäljiltä. Eihän tuonne kivet ikinä tule lentämään, mutta nyt on joka tapauksessa kunnon suoja satunnaisia kolhuja varten.
Massan kuivumisen aikana oli sopivasti aikaa alkaa laittamaan auton sisustoja paikoilleen. Ovien koristeet menivät mukavasti paikoilleen. Suojasin ovien saumat myös kotelonsuojalla helposti ennen panelien asentamista.
Vasemmala kuva katosta. Oikaisu tehty todella hienosti, vain vähäisiä jälkiä oikomisesta on havaittavissa.
Oikealla kuva 100% valmiista ja kalustetusta sisätilasta. Kuljettajan A-pilarin muovista vain yksi kohdistustappi piti liimata, muutoin muovit olivat selvinneet ilman vaurioita.
Tuo korroosionesto onkin tärkeää. Meidän tuttava myös etsii jotain, jolta kyseinen työtehtävä hoituu. Oli mielenkiintoista lukea postausta, sitä oppii itsekin uusia asioita. Hienoa, että muovit eivät kovasti olleet vaurioituneita.
VastaaPoista