
Ensimmäisenä toimenpiteenä poistettiin rosteripuskuri sekä vetokoukun johtosarja vasemmasta päädystä. Fordin johtosarja olikin melko mielenkiintoinen sisältäen yhden releen sekä isomman laatikon kaikenlaista elektroniikkaa. Laitoin johdot nippuun ja kiinni vetokoukkuun.

Mukavinta aloittaa tutuista ruuvien aukaisuista. Tässä lavan etureunan korkeus pakotti käyttämään muutamia 1/2 tuuman hylsysarjan jatkoja, jotta kaikkiin ylettyi mukavasti. Ei ollut aivan selvää, josko lava pitäisi löysätä, mutta ihan hyvinhän ne ruuvit lähtivät alakautta irti.


Seuraavaksi sitten säilykepurkin kimppuun. Lavan reunan pistehitsaukset ovat peltien välissä, joten poraamista ei oikein pysty tekemään ilman uloimman pellin irtiottamista. Työkaluarsenaalista kulmapeltisakset käyttöön ja hienosti lähti peltiin tulemaan viiltoa. Duunasin lavan reunasta ns. lokinsiiven, jotta alareunan n. 25 kpl pistehitsauksia saa irti. Pistehitsauksien irrottamiseen pitää käväistä huomenna hakemassa 8 mm:n työkalu, joka kätevästi keskittää oikein ja irroittaa vain uloimman pellin.
Kommentit
Lähetä kommentti