Kaupareissu ja konttorilla käynti ennen illan fixauksia: sinkkispraytä ja siirtolupa. Pintojen siloittelua, rasvan poisto ja pyyhkäisy, sitten sinkkispraytä kolme kerrosta porauksiin.
Kuivattelun jälkeen oli sitten aika nostaa sivu paikalleen ja suoritta kiinnitys siirtoajoa varten. Etuosa meni ihan helposti kiinni neljällä ruuvilla. Takaosan kiinnityksen kolmen metrin sidontaliinalla. Takaluukku toimii myös tukevana elementtinä, joten ihan pelkän remmin varassa ei olla.
Keskivaiheilta käytin sidonnassa pyykkinarua sitomalla metallisen roiskeläppätelineen kiinnitysreijistä lavan sivun levikkeen kiinnitysreikiin. Kyllä siitä tuli ihan tukeva, vaikkei uskoisikaan. Laitoin lisäksi muovisen sisälokasuojan paikoilleen, ettei lumi tai vesisohjo lennä turhaan joka väliin.
Tästä pääsikin sitten kiinnittämään kiinnityskiskon sivun yläosaan, takavalon ja pisteenä i:in päälle lavapressun. Lavapressu on myös tukevan oloinen kapistus pitämään koko paketin kasassa.
Vikana rengas paikoilleen, renkaiden paineiden tsekkaus, siirtokilven tarrat paikoilleen ja koeajo. Auto on hieman laikukkaan näköinen, mutta kaikin puolin liikennekelpoinen.
Huomenna sitten aamusta nokka kohti Lappeenrantaa ja iltapäivällä auto Autokiltaan. Ohjelmassa on nelipyörasuuntaus ja siitä sitten eteenpäin korin oikaisua, lavan sivun kiinnitys ja muiden lommojen oikomista. Otin muuten konttorilta kilpien tilauslapun mukaan. Ajattelin tilata autoon samat kilvet kuin mitkä siinä oli, sillä ne tulevat lähes samoilla kustannuksilla kuin uudetkin.
Kuivattelun jälkeen oli sitten aika nostaa sivu paikalleen ja suoritta kiinnitys siirtoajoa varten. Etuosa meni ihan helposti kiinni neljällä ruuvilla. Takaosan kiinnityksen kolmen metrin sidontaliinalla. Takaluukku toimii myös tukevana elementtinä, joten ihan pelkän remmin varassa ei olla.
Keskivaiheilta käytin sidonnassa pyykkinarua sitomalla metallisen roiskeläppätelineen kiinnitysreijistä lavan sivun levikkeen kiinnitysreikiin. Kyllä siitä tuli ihan tukeva, vaikkei uskoisikaan. Laitoin lisäksi muovisen sisälokasuojan paikoilleen, ettei lumi tai vesisohjo lennä turhaan joka väliin.
Tästä pääsikin sitten kiinnittämään kiinnityskiskon sivun yläosaan, takavalon ja pisteenä i:in päälle lavapressun. Lavapressu on myös tukevan oloinen kapistus pitämään koko paketin kasassa.
Vikana rengas paikoilleen, renkaiden paineiden tsekkaus, siirtokilven tarrat paikoilleen ja koeajo. Auto on hieman laikukkaan näköinen, mutta kaikin puolin liikennekelpoinen.
Huomenna sitten aamusta nokka kohti Lappeenrantaa ja iltapäivällä auto Autokiltaan. Ohjelmassa on nelipyörasuuntaus ja siitä sitten eteenpäin korin oikaisua, lavan sivun kiinnitys ja muiden lommojen oikomista. Otin muuten konttorilta kilpien tilauslapun mukaan. Ajattelin tilata autoon samat kilvet kuin mitkä siinä oli, sillä ne tulevat lähes samoilla kustannuksilla kuin uudetkin.
Kommentit
Lähetä kommentti